És una modalitat de servei d'atenció domiciliària que ofereix a l'usuari/ària una atenció permanent i a distància.
Consisteix en un aparell telefònic connectat a una central de recepció de senyals d'emergència atesa per professionals capacitats per facilitar una ajuda immediata i específica.
Les persones amb valoració de dependència poden tenir el servei de teleassistència sempre i quan no tinguin problemes auditius o d'altres que dificultin l'ús correcte del servei.
S'ha de disposar de telèfon fix i corrent elèctrica de 220W..
QUI EL POT DEMANAR
Les persones que tenen valoració de dependència amb grau i nivell que els dóna dret a aquest servei.
Persones de 80 anys o més que viuen soles permanentment o durant gran part del dia, o bé que conviuen amb altres persones que presenten idèntiques característiques d'edat o salut.
Persones amb manca de xarxa social o familiar i/o amb dificultat de mobilitat o caigudes freqüents al domicili.
Persones que per la seva malaltia crònica requereixen una atenció puntual i immediata.
COM ES POT TRAMITAR
PRESENCIALMENT:
Les persones s'han de dirigir al Servei d'Informació, Orientació i Tramitació de recursos socials
DOCUMENTACIÓ NECESSÀRIA
En el moment de l'entrevista s'ha d'aportar els següents documents de la persona sol•licitant:
1.- DNI/NIF (original i fotocòpia)
2.- Informe de Salut emès per pel metge/ssa de la xarxa pública de Salut (original)
En el cas que la persona sol•licitant no pugui anar presencialment caldrà aportar degudament signat el Full d'Autorització per a tràmits i el Full de consentiment de dades.
IMPRESOS ASSOCIATS
• Full de consentiment tractament dades
• Autorització per a tràmits
• Servei d'Informació, Orientació i Tramitació de recursos socials (SIOT)
C. Santiago de Compostel•la n° 10. CP: 08901 L'Hospitalet de Llobregat - Barcelona
Horari: De dilluns a divendres: de 9 a 13,30 h.
Dimarts i Dijous de 16 a 18,30 h.
Setmana Santa, Nadal i Ponts: consultar horaris
No hay comentarios:
Publicar un comentario